Retouren en terugbetaling

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden, tenzij het product niet op voorraad is of anders vermeld. U ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace-code zodra uw pakket is verzonden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@teslastuff.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wilt u het liever schriftelijk doen?
Dan kunt u hier het herroepingsformulier downladen, invullen en naar ons opsturen. Na ontvangst verwerken wij uw verzoek binnen 14 werkdagen.

Product ruilen

Wilt u een product ruilen? Dat is geen probleem. Neem contact op via info@teslastuff.nl. De kosten voor terugzending zijn voor eigen rekening.

Verkeerd bezorgadres

Heeft u een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen de bestelling dan nog voor u te wijzigen. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij retour. Beschadigingen kunnen resulteren in een lagere terugbetaling.

Defect bij ontvangst

Als het bestelde product bij ontvangst defect blijkt te zijn, verzoeken we je ons dit direct na ontvangst te melden volgens de retourprocedure. Je hebt wettelijk maximaal twee maanden de tijd, maar we vragen je dit binnen 24 uur te doen, zodat we het defect goed kunnen beoordelen. Na ontvangst van het defecte product zullen wij dit controleren. Als het product inderdaad defect is, vervangen we het direct. De retourkosten (tot max. €8,70) worden vergoed. Schade door eigen toedoen valt niet onder retournering; zie onze Algemene Voorwaarden.

Terugbetaalbeleid

Wanneer u een product retourneert, storten wij het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug op dezelfde rekening waarmee u heeft betaald. Dit gebeurt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, mits het product in goede orde is ontvangen. Voor betalingen met vooruitbetaling of pin vragen wij u een rekeningnummer door te geven waarop wij het bedrag kunnen crediteren. Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Behandel het product dus met zorg en zorg voor een goede verpakking bij retour.

Retouradres:

Teslastuff.nl
Hoogweg 2c
2678 KV De Lier

085 – 020 97 22
info@teslastuff.nl

0